Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Miasto chce wyznaczyć buspasy na al. Kraśnickiej. I nie tylko tutaj

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 1 września 2016 r. o 20:12 Powrót do artykułu
To dobry pomysł, bo wbrew niektórym opiniom komunikacją miejską jeździ sporo osób pracujących, nie tylko emeryci i renciści.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czego ten chrabąszcz nie wymyśli, juz strfe parkowania wymyślil parkingi wokoło niej wybudował, potem ją powiekszył pasy na zamkowym namalował i zdarł a teraz po 2 miesiacach jej działania kraśnicką pomniejsza coś cisza w mediach jak ta strefa działa czy ROTAACJA AUT JEST??- a jak tam afera z orionem i biurowcem na wieniawskiej i czechowskiej?? rzecznik dyscypliny fp działa?...................... kraśnicką pomniejszy ALE deweloperom drogi do osiedli pobuduje bo tam 2 pasy w 1 strone najpotrzebniejsze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę, że obecnej władzy znudziła się już ta władza i będzie to dla niej gwóźdź do trumny. Mojego głosu mieć nie będą. Mam ndzieję, że nie będą mogli korzystać z buspasów i będą stać w tych nieuniknionych korkach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak naprawdę w ogóle zrobić kraśnicką tylko dla autobusów, albo nie dla rowerów TYLKO !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Byłby sens jakby były co najmniej 3 pasy ruchu w jedną stronę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeszcze gdyby w tym grajdole była jakaś komunikacja miejska to mógłby być niezły pomysł ale dwa pojazdy na godzinę na najbardziej już zatłoczonych liniach to nijaka zachęta do korzystania z tego "udogodnienia". Tzw. "władza miejska" mieszkając na wsiach, będąc wożona służbowym samochodem z towarzyszem kierowcą ma zerowe pojęcie o tym jak wygląda przemieszczanie się mieszkańców po Lublinie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jakie dwa pojazdy na godzinę na najbardziej zatłoczonych liniach? odstaw leki bo ewidentnie ci szkodą, gamoniu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Komunikacja miejska jest o jakieś 40 razy wydajniejsza niż wasze złomy przewożące powietrze :) I dobrze, że jest faworyzowana na coraz większej ilości ulic :) Kto chce wozić powietrze, będzie stał w korku a kto skorzysta z KM ten będzie normalnie poruszał się po mieście :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jako gość regularnie korzystający z komunikacji miejskiej jestem absolutnie wniebowzięty !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przesiadać do się do autobusów to nie odczujecie nawet tych zmian. Proste jak budowa cepa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CZARNEK powiedz prosze w kampanii że 1. na kraśnickiej nie zrobisz buspasów ani na racławickich 2. zmniejszysz strefe parkowania do poprzednich rozmiarów, albo zlikwidujesz 3. zdejmiesz viatol z obowdnic obecnych i zachodniej (bo tam też pewnie założą) 4. zlikwidujesz ściezki rowerowe namalowane na szerokiej jezdni które zwęziły pasy ruchu albo zabrały msc parkingowe 5 w ramach systemu ynteligentnego sterowania ruchem powrócisz do rozwiązań sprzed wydanych 27 mln na ten cel .itd to małymi kosztami i prostymi ruchami wygrasz wybory a to tylko program dot. ruchu drogowego
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to nie wystarczyło że uszczęśliwił mieszkańców super inteligentnym systemem sterowania ruchem ? to gdzie jest zielona fala ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie wierze co czytam... No ze świdnika do lublina bedzie sie woził 2 a nawet 3 pasami koło zamku albo świdnik skomunikuje 2 wylotami na lublin to bedzie miał i 4 pasy a od krasnika niech jada 1 najpierw w konopnicy potem od roztocza co go obchodzi przecież on tedy nie jeździ no chyba ze na dożynki do radawca- taki z niego rolnik bo lubi swą wieś
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba tu kogoś pop....  tam nie idzie przejechać w dzień o 14 już nie mówie jak zjadą studęci a on chce jeszcze buspasy  hahah to będzie jego gwóżdz do trumny . Ja zawsze na niego głoswałem ale jak będzie miał takie pomysły to ostatni raz 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Buspasy to konieczność. Korków nie powodują buspasy czy ścieżki rowerowe tylko zbyt duża liczba samochodów. Jesli usprawnimy komunikacje miejską ludzie chetniej wsiada do trolejbusów. Zmniejszy sie liczba aut, zmniejsza sie korki. Tak to dziala na calym swiecie. Komunikacja zbiorowa musi byc uprzywilejowana bo wozi znacznie wiecej ludzi. W samochodzie z reguly jedzie kierowca i powietrze. To samolubne i nielogiczne. Na rowery i do trolejbusów!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ze tak sie spytam, po co komu bus pas na Lwowskiej.... czyzby ta ulica byla zakorkowana... Mieszkam obok i jakos nie zauwazylem zeby autobusy mialy tutaj problemy....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do wyborcy i kierowcy.Tak Czarnek jak będzie startował to to wszystko będzie mógł tobie obiecać,bo jest przedstawicielem tej parti która lubi obiecywać,zwłaszcza kiedy te obietnice(jego ich nic niekosztują)a można je załatwić jedym podpisem na papierze nie wydając ani grosza.Bo PIS nie umie nic tworzyć albo budować od podstaw ewetualnie tylko niszczyć.Niech przypomne sobie ostatnie inicjatwy w Lublinie i ich działania(nic mieszkańcom naszego miasta nie dające).Nazwa swoim patronem nowego skweru przed dworcem głównym PKP,inicjatwa powstania w Lublinie Placu imienia Lecha Kaczyńskiego,,pozwolenia na budowe w Lublinie licznych Galeri Handlowych,czy apel żeby koniecznie poświęcić nowy stadion miejski zwany Arena Lublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo prezydent Żuk !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to nie chodzi o to że autobusy mają problem, chodzi o to zeby kierowcy osobówek go mieli
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Buspasy to konieczność. Korków nie powodują buspasy czy ścieżki rowerowe tylko zbyt duża liczba samochodów. Jesli usprawnimy komunikacje miejską ludzie chetniej wsiada do trolejbusów. Zmniejszy sie liczba aut, zmniejsza sie korki. Tak to dziala na calym swiecie. Komunikacja zbiorowa musi byc uprzywilejowana bo wozi znacznie wiecej ludzi. W samochodzie z reguly jedzie kierowca i powietrze. To samolubne i nielogiczne. Na rowery i do trolejbusów!
Zgadzam się w całej rozciągłości z autorem powyższego wpisu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 7

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...